Oferta dla dzieci i uczniów 2024/2025
Oferta dla dzieci i uczniów w roku szkolnym 2024/2025
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej
ul. Waryńskiego 3 proponuje następujące formy wspierania:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej, oferuje przede wszystkim diagnozowanie, opiniowanie, orzekanie oraz różnorodne zajęcia specjalistyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym:
Lp. |
TEMATYKA ZAJĘĆ |
FORMA I MIEJSCE REALIZACJI |
1. |
Badanie rozwoju komunikacji dzieci do 6 roku życia
M. Łukowska – Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk O. Drozd W. Raszuk
|
Badania na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej oraz placówek.
|
2. |
Zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
A. Śladewska M. Łukowska-Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk A. Szulak I. Daniluk I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk N. Hałabuda A. Buczyńska W. Raszuk O. Drozd
|
Specjalistyczne zajęcia indywidualne
|
3. |
Diagnoza ryzyka dysleksji dla dzieci 5/6 letnich
A. Śladewska I. Daniluk A. Szulak A. Plandowska
|
Diagnoza na terenie przedszkoli, szkół, placówek oraz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
4. |
Diagnoza lateralizacji dla dzieci 5/6 letnich
A. Śladewska I. Daniluk A. Szulak A. Plandowska N. Hałabuda A. Buczyńska |
Diagnoza na terenie przedszkoli, szkół, placówek oraz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
5. |
Obserwacja dzieci w grupie przedszkolnej
wszyscy pracownicy poradni
|
Na terenie placówki. |
6. |
Terapia Integracji Sensorycznej
I. Daniluk S. Łukijaniuk I. Wojtaszek-Prystupa A. Buczyńska
|
Zajęcia indywidualne w sali Integracji Sensorycznej na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
7. |
Diagnoza Integracji Sensorycznej
I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk A. Buczyńska
|
Diagnoza na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
8. |
Terapia ręki
I. Daniluk A. Szulak A. Plandowska I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk N. Hałabuda A. Buczyńska
|
Zajęcia na terenie Poradni – Psychologiczno – pedagogicznej. |
9. |
Zajęcia metodą „Dobrego Startu” dla dzieci w wieku 5/6 lat
S. Łukijaniuk
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
10. |
Terapia rodziny
J. Oremczuk E. Daczkowska |
Spotkania z psychologiem na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
|
11. |
Preorientacja zawodowa
E. Tatarczak
|
Zajęcia na terenie przedszkoli. Wsparcie merytoryczne.
|
12. |
Terapia logopedyczna
M. Łukowska-Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk O. Drozd W. Raszuk
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
13. |
„Zajęcia ogólnorozwojowe” dla dzieci w wieku przedszkolnym
S. Łukijaniuk |
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie poradni |
14. |
„W krainie emocji” zajęcia terapeutyczne dla dzieci 5 i 6-letnich
S. Łukijaniuk
|
Indywidualne zajęcia terapeutyczne na terenie poradni |
15. |
„Emocje pełne niespodzianek” zajęcia terapeutyczne dla dzieci 5 i 6-letnich
I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie poradni lub przedszkola |
16. |
„Samoregulacja dla najmłodszych” zajęcia terapeutyczne dla dzieci 5 i 6-letnich
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
17. |
Elektrostymulacja zewnętrzna (TENS i EMS)
O. Drozd
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej |
18. |
Elastyczny Taping logopedyczny
O. Drozd
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej |
19. |
Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia
O. Drozd W. Raszuk
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
20. |
„Matematyka na 100%” – program rozwijający kompetencje matematyczne dzieci 6-7-letnich.
I. Daniluk
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej lub przedszkola. |
21. |
„Zabawa to podstawa” – zajęcia rozwijające dla dzieci w wieku 1-3 r. ż i 3-6 r. ż., na podstawie Zabawy fundaMentalne
N. Hałabuda
|
Zajęcia grupowe na terenie przedszkoli |
22. |
„Jesteśmy różni, jesteśmy równi”
N. Hałabuda A. Buczyńska A. Plandowska
|
Zajęcia warsztatowe dla przedszkolaków pokazujące różnice w funkcjonowaniu dzieci z niepełnosprawnościami. |
Oferta dla dzieci i uczniów w roku szkolnym 2024/2025
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej
ul. Waryńskiego 3 proponuje następujące formy wspierania:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej, oferuje przede wszystkim diagnozowanie, opiniowanie, orzekanie oraz różnorodne zajęcia specjalistyczne dla uczniów szkół podstawowych:
Lp. |
TEMATYKA ZAJĘĆ |
FORMA I MIEJSCE REALIZACJI |
||
|
1. |
Badania przesiewowe skalą ryzyka dysleksji dla dzieci 7 letnich
A. Śladewska I. Daniluk A. Szulak A. Plandowska
|
Na terenie szkół.
|
|
|
2. |
Zajęcia dla dzieci zdolnych „Bądź Mistrzem” dla dzieci z klas I – III
A. Śladewska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
3. |
Propagowanie bezpiecznego i odpowiedzialnego korzystania z mediów cyfrowych i urządzeń mobilnych wśród uczniów klas I-III
A. Plandowska
|
Zajęcia grupowe na terenie szkoły |
|
|
4. |
„Mistrz ortografii” – poznawanie zasad i reguł ortograficznych języka polskiego i opanowanie umiejętności stosowania ich w praktyce.
A. Plandowska
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. |
|
|
5. |
Zajęcia usprawniające technikę czytania i pisania dla uczniów z klas I-III
A. Plandowska I. Daniluk A. Buczyńska N. Hałabuda A. Szulak |
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni
|
|
|
6. |
Trening pewności siebie – „Miej Pewność” dla uczniów którzy doświadczyli przemocy rówieśniczej. Uczniowie klas IV - VIII
A. Śladewska E. Daczkowska M. Sumlińska I. Wojtaszek-Prystupa J. Prokocka-Kasjaniuk
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
7. |
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne
A. Śladewska A. Szulak I. Daniluk
|
Zajęcia indywidualne i grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
8. |
Terapia Integracji Sensorycznej
S. Łukijaniuk I. Daniluk I. Wojtaszek-Prystupa A. Buczyńska
|
Zajęcia indywidualne w sali Integracji Sensorycznej na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
9. |
Diagnoza Integracji Sensorycznej
I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk A. Buczyńska
|
Diagnoza na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
|
|
10. |
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne
E. Tatarczak I. Piszcz
|
Zajęcia grupowe lub indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
|
|
11. |
Obserwacja uczniów na terenie placówki
wszyscy pracownicy poradni
|
Na terenie szkoły, placówki. |
|
|
12. |
Interwencja kryzysowa i mediacja
J. Prokocka-Kasjaniuk E. Daczkowska J. Oremczuk M. Sumlińska E. Tatarczak A. Mąka D. Kuszneruk
|
Na terenie szkół, placówek, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
13. |
„Chcę ładnie pisać” zajęcia dla uczniów z trudnościami grafomotorycznymi z klas I – III
A. Śladewska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
14. |
„Pamięć i koncentracja” zajęcia dla uczniów mających trudności z koncentracją uwagi
A. Śladewska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
15. |
Terapia ręki dla uczniów z klas I - III
I. Daniluk A. Szulak A. Plandowska I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk N. Hałabuda A. Buczyńska
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
16. |
Zagrożenia internetowe – cyberprzemoc dla uczniów z klas IV - VIII
I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia grupowe na terenie szkoły. |
|
|
17. |
Badanie mowy
M. Łukowska-Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk O. Drozd W. Raszuk
|
Badania indywidualne na terenie szkół, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
18. |
Terapia i pomoc pedagogiczna
J. Prokocka-Kasjaniuk A. Śladewska A. Szulak I. Daniluk A. Plandowska N. Hałabuda A. Buczyńska
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
19. |
Pomoc psychologiczna
M. Sumlińska E. Daczkowska J. Oremczuk A. Mąka D. Kuszneruk I. Wojtaszek-Prystupa I. Piszcz S. Łukijaniuk
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
20. |
Terapia psychologiczna
M. Sumlińska E. Daczkowska J. Oremczuk A. Mąka D. Kuszneruk I. Wojtaszek-Prystupa I. Piszcz S. Łukijaniuk
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
21. |
Terapia logopedyczna
M. Łukowska–Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk O. Drozd W. Raszuk
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
22. |
E- mail zaufania
S. Łukijaniuk D. Kuszneruk
|
Porady, konsultacje, udzielanie wsparcia psychologicznego dzieciom oraz młodzieży drogą e-mail |
|
|
23. |
Terapia rodziny
J. Oremczuk E. Daczkowska
|
Spotkania z psychologiem na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
24. |
Orientacja zawodowa
A. Śladewska E. Tatarczak A. Mąka
|
Wsparcie merytoryczne i badanie z zakresu wyboru dalszego kierunku kształcenia. |
|
|
25. |
„W krainie emocji” zajęcia terapeutyczne dla dzieci z trudnościami emocjonalnymi z klas I-III
S. Łukijaniuk
|
Indywidualne lub grupowe zajęcia terapeutyczne na terenie poradni |
|
|
26. |
Diagnoza dyskalkulii z wykorzystaniem "Baterii Dyskalkulia 10/12" i "13/16" oraz innych dostępnych testów.
A. Śladewska I. Daniluk J. Prokocka-Kasjaniuk A. Szulak
|
Diagnoza na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
|
|
27. |
Program usprawniania technik uczenia się w klasie VII-VIII
I. Wojtaszek-Prystupa |
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
|
|
28. |
„Emocje pełne niespodzianek” zajęcia terapeutyczne dla dzieci 7 i 8-letnich
I. Wojtaszek-Prystupa |
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie poradni lub szkoły |
|
|
29. |
„Samoregulacja dla najmłodszych” zajęcia terapeutyczne dla dzieci z klas I-III.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
30. |
Emocjonalna góra. Strefy regulacji emocji. Zajęcia dla uczniów z klas IV-VIII.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
31. |
Poznaj swoje supermoce. Budowanie pozytywnej motywacji. Program rozwojowy dla uczniów z klas III-VI.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
32. |
„Mam tę moc!” Zajęcia dla uczniów wykluczonych z grupy oraz o zaniżonej samoocenie z klas IV-VIII.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
33. |
Nastoletnia depresja. Zajęcia profilaktyczne dla uczniów z klas VIII
I. Piszcz
|
Zajęcia grupowe na terenie szkół |
|
|
34. |
Trening konstruktywnego radzenia sobie ze złością dla uczniów z klas IV-VIII.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
35. |
Zajęcia profilaktyczne dotyczące asertywności dla uczniów z klas VII-VIII
I. Piszcz
|
Zajęcia grupowe na terenie szkół |
|
|
36. |
„Zanim wybierzesz, poznaj siebie”- program doradztwa edukacyjno - zawodowego skierowany do uczniów klasy VIII i ich rodziców
E. Tatarczak
|
Zajęcia indywidualne i grupowe na terenie szkół i placówek. |
|
|
37. |
Elektrostymulacja zewnętrzna (TENS i EMS)
O. Drozd
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej |
|
|
38. |
Elastyczny Taping logopedyczny
O. Drozd
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej |
|
|
39. |
Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia.
O. Drozd W. Raszuk
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
40. |
Zajęcia matematyczne dla klas I-VI
A. Szulak J. Prokocka-Kasjaniuk I. Daniluk A. Śladewska
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni |
|
|
41. |
Techniki radzenia sobie ze stresem. Zajęcia profilaktyczne dla uczniów z klas VI -VIII.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej lub szkoły. |
|
|
42. |
„Każdy inny, wszyscy równi” – prelekcja o tolerancji
N. Hałabuda A. Buczyńska
|
Zajęcia grupowe na terenie szkoły. Klasy IV-VI |
|
|
43. |
„Jesteśmy różni, jesteśmy równi”
N. Hałabuda A. Buczyńska A. Plandowska
|
Zajęcia warsztatowe dla uczniów klas I-III pokazujące różnice w funkcjonowaniu dzieci z niepełnosprawnością. |
|
Oferta dla dzieci i uczniów w roku szkolnym 2024/2025
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej
ul. Waryńskiego 3 proponuje następujące formy wspierania:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej, oferuje przede wszystkim diagnozowanie, opiniowanie, orzekanie oraz różnorodne zajęcia specjalistyczne
dla uczniów szkół ponadpodstawowych:
Lp. |
TEMATYKA ZAJĘĆ |
FORMA I MIEJSCE REALIZACJI |
||
|
1. |
Program usprawniania technik uczenia się
A. Śladewska I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
2. |
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne
A. Mąka E. Daczkowska E. Tatarczak D. Kuszneruk
|
Na terenie szkół, placówek, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
3. |
Konsultacje z doradztwa zawodowego
A. Śladewska A. Mąka E. Tatarczak
|
Zajęcia grupowe na terenie szkół/placówek. |
|
|
4. |
Zajęcia aktywizujące z obszaru poradnictwa edukacyjno – zawodowego
A. Śladewska A. Mąka E. Tatarczak
|
Zajęcia warsztatowe na terenie szkół, placówek. |
|
|
5. |
„Człowiek w świecie współczesnych uzależnień”- zajęcia profilaktyczne z obszaru środków psychoaktywnych oraz uzależnień behawioralnych.
wszyscy psycholodzy |
Zajęcia warsztatowe na terenie szkół, placówek. |
|
|
6. |
„Zanim wybierzesz, poznaj siebie”- program doradztwa edukacyjno - zawodowego skierowany do uczniów i ich rodziców E. Tatarczak |
Zajęcia indywidualne i grupowe na terenie szkół i placówek. |
|
|
7. |
Terapia rodziny
J. Oremczuk E. Daczkowska |
Spotkania z psychologiem na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
E- mail zaufania
S. Łukijaniuk D. Kuszneruk
|
Porady, konsultacje, udzielanie wsparcia psychologicznego młodzieży drogą e-mail |
|
|
9. |
Diagnoza dyskalkulii z wykorzystaniem "Baterii Dyskalkulia 13/16" oraz innych dostępnych testów.
A. Śladewska I. Daniluk J. Prokocka-Kasjaniuk A. Szulak
|
Diagnoza na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
|
|
10. |
Nastoletnia depresja. Zajęcia profilaktyczne dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
I. Piszcz
|
Zajęcia grupowe na terenie szkól |
|
|
11. |
Zajęcia profilaktyczne dotyczące asertywności dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
I. Piszcz
|
Zajęcia grupowe na terenie szkół. |
|
|
12. |
Badanie mowy
U. Oniszczuk E. Potapczuk M. Łukowska-Almaszy W. Raszuk O. Drozd |
Badania indywidualne na terenie poradni |
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Terapia logopedyczna
U. Oniszczuk E. Potapczuk M. Łukowska-Almaszy W. Raszuk O. Drozd |
Zajęcia indywidualne na terenie poradni. |
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Psychoterapia
J. Oremczuk |
Zajęcia indywidualne na terenie poradni. |
|
Oferta Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Białej Podlaskiej
ul. Waryńskiego 3 kierowana do rodziców, nauczycieli i wychowawców, rad pedagogicznych
w roku szkolnym 2024/2025:
Lp. |
TEMATYKA ZAJĘĆ |
FORMA I MIEJSCE REALIZACJI |
1. |
„Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego”(wszystkie typy szkół i placówek)
E. Tatarczak
|
Instruktaż i konsultacje dla nauczycieli |
2. |
Szkoła dla rodziców i wychowawców:
J. Prokocka-Kasjaniuk M. Sumlińska A. Szulak A. Śladewska J. Oremczuk E. Daczkowska I. Daniluk D. Kuszneruk I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk
|
Cykliczne zajęcia warsztatowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla rodziców, nauczycieli i wychowawców.
|
3. |
„Praca z uczniem zdolnym”
A. Śladewska
|
Prelekcja dla rodziców i wychowawców klas I – III na terenie szkoły. |
4. |
Adaptacja dziecka w przedszkolu
A. Śladewska J. Prokocka-Kasjaniuk E. Daczkowska A. Plandowska I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk I. Daniluk N. Hałabuda
|
Prelekcja dla rodziców na terenie placówki. |
5. |
Gotowość szkolna
J. Prokocka-Kasjaniuk A. Śladewska A. Szulak A. Plandowska I. Daniluk N. Hałabuda
|
Prelekcja dla rodziców na terenie placówki. |
6. |
„Normy rozwojowe i zaburzenia zachowania dziecka w wieku przedszkolnym”
E. Daczkowska M. Sumlińska
|
Warsztaty na terenie placówki dla nauczycieli i wychowawców. |
7. |
Trudne zachowania dzieci w wieku przedszkolnym- przyczyny, sposoby radzenia sobie.
S. Łukijaniuk
|
Prelekcja, szkolenie dla nauczycieli na terenie placówek |
8. |
Problematyka okresu dojrzewania
E. Daczkowska E. Tatarczak A. Mąka
|
Spotkania z rodzicami i nauczycielami na terenie szkół/placówek. |
9. |
Współpraca przedszkola/szkoły z rodzicami
E. Daczkowska E. Tatarczak J. Prokocka-Kasjaniuk
|
Warsztaty dla nauczycieli na terenie placówki. |
10. |
„Zaburzenia emocjonalne i psychiczne dzieci i młodzieży”
A. Mąka E. Tatarczak J. Oremczuk E. Daczkowska
|
Prelekcja, szkolenie, zajęcia warsztatowe dla nauczycieli na terenie placówki. |
11. |
Depresja dzieci i młodzieży
D. Kuszneruk E. Daczkowska
|
Prelekcja dla nauczycieli i rodziców na terenie placówki |
12. |
Specyficzne trudności w nauce i możliwe formy oceniania uczniów z takimi problemami
J. Prokocka-Kasjaniuk
|
Prelekcja dla nauczycieli na terenie placówki. |
13. |
Zanim dziecko przekroczy próg szkoły
J. Prokocka-Kasjaniuk A. Szulak
|
Prelekcja dla rodziców na terenie placówki. |
14. |
Terapia rodziny
J. Oremczuk E. Daczkowska
|
Spotkania z psychologiem na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
15. |
Konsultacje w obszarze trudności wychowawczych
D. Kuszneruk M. Sumlińska J. Oremczuk E. Daczkowska E. Tatarczak I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk I. Piszcz
|
Konsultacje dla rodziców, nauczycieli, wychowawców na terenie placówek, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
16. |
Udział pedagoga, psychologa, logopedy
wszyscy pracownicy poradni
|
Zespoły na terenie przedszkoli, szkół, placówek.
|
17. |
Grupa wsparcia logopedów
M. Łukowska-Almaszy W. Raszuk
|
Spotkania cykliczne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
18. |
Forum Psychologów i Pedagogów
J. Prokocka-Kasjaniuk E. Tatarczak
|
Spotkania cykliczne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
19. |
Forum Doradców Zawodowych (Koordynatorów Miejskiego Systemu Doradztwa Zawodowego)
E. Tatarczak A. Mąka A. Śladewska
|
Spotkania cykliczne na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
20. |
Mediacje dla rodziców i nauczycieli
J. Prokocka-Kasjaniuk E. Daczkowska E. Tatarczak
|
Spotkania na terenie szkół, placówek, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
21. |
Interwencja w sytuacjach kryzysowych
D. Kuszneruk A. Mąka J. Prokocka-Kasjaniuk M. Sumlińska J. Oremczuk E. Daczkowska E. Tatarczak
|
Doraźna natychmiastowa pomoc na terenie placówki lub poradni |
22. |
Wsparcie w organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej na terenie placówek
E. Tatarczak J. Prokocka-Kasjaniuk E. Daczkowska M. Sumlińska A. Buczyńska
|
Pomoc dla nauczycieli i wychowawców na terenie szkół i placówek.
|
23. |
Dobrostan ucznia
J. Prokocka-Kasjaniuk
|
Rada szkoleniowa |
24. |
Grupa wsparcia dla uczestników warsztatów „Szkoła dla rodziców i wychowawców” cz. I
E. Daczkowska M. Sumlińska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni |
25. |
Edukacja włączająca
J. Prokocka-Kasjaniuk
|
Rada szkoleniowa |
26. |
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole i w przedszkolu (niepełnosprawność intelektualna, niepełnosprawność ruchowa, całościowe, zaburzenia wzroku, słuchu)
J. Prokocka-Kasjaniuk A. Buczyńska N. Hałabuda M. Łukowska-Almaszy A. Plandowska A. Szulak
|
Rada szkoleniowa |
27. |
Zaburzenia Integracji Sensorycznej a funkcjonowanie dziecka w warunkach przedszkolnych i szkolnych.
A. Szulak S. Łukijaniuk A. Buczyńska
|
Prelekcja dla nauczycieli na terenie placówki |
28. |
„Poznaj temperament swojego dziecka – klucz do wychowania”
A. Plandowska
|
Prelekcja dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym na terenie placówki. |
29. |
„ Zaburzenia emocjonalne dziecka w wieku przedszkolnym”
A. Plandowska
|
Prelekcja dla rodziców na terenie placówki.
|
30. |
„Praca z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową w przedszkolu”
A. Plandowska
|
Warsztat dla nauczycieli na terenie placówek
|
31. |
E- mail zaufania
S. Łukijaniuk D. Kuszneruk A. Mąka
|
Porady, konsultacje, udzielanie wsparcia psychologicznego rodzicom, nauczycielom drogą e-mail |
32.
|
Zagrożenia oraz niebezpieczeństwa płynące z Internetu oraz korzystania z komputera
I. Wojtaszek-Prystupa
|
Prelekcje dla rodziców na terenie placówki. |
33. |
Konsultacje w obszarze trudności wychowawczych
Wszyscy pracownicy
|
Konsultacje dla rodziców, nauczycieli, wychowawców na terenie placówek, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
34. |
Udział pedagoga, psychologa, logopedy
Wszyscy pracownicy
|
Zespoły na terenie przedszkoli, szkół, placówek.
|
35. |
Wsparcie w organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej na terenie placówek
Wszyscy pracownicy
|
Pomoc dla nauczycieli i wychowawców na terenie szkół i placówek.
|
36. |
Konsultacje w obszarze zaburzeń mowy i komunikacji
Wszyscy logopedzi
|
Konsultacje dla rodziców, nauczycieli i wychowawców po badaniach logopedycznych na terenie placówek |
Zainteresowane placówki szkolne prosimy o zgłaszanie się na podstawie pisemnego wniosku, który powinien zawierać:
- dane adresowe placówki (nazwa, adres, telefon)
- wybrany temat zajęć
- przewidywana ilość uczestników
- imię i nazwisko zgłaszającego zapotrzebowanie (nauczyciel/wychowawca klasy/dyrektor placówki)
- imię i nazwisko pedagoga/psychologa szkolnego
- podpis dyrektora
Realizacja oferty uzależniona jest od harmonogramu i terminów badań diagnostycznych na terenie poradni.
Oferta Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w trakcie roku szkolnego może ulec
poszerzeniu o dodatkowe zajęcia lub mogą nastąpić zmiany osób prowadzących.